Wednesday, August 1, 2012

RAMADHAN TELAH TIBA DA 2 MNGGU AKU BERPUASA HEE =)



APE LAGI INI ABG HENSEM LAA PIC 1ST POSE
ramadhan kali nie memang menarik sebab hari pertama puasa aku bertuah dapat puasa gan famili. tapi yang buat beban dan cabaran bulan ramadhan nie adalah AKU DAH MASUK SEM BARU!! adoi mcm2 cabaran kt umah sewa..haha allah sentiasa menguju umat dier kan..heeee semester kali nie kelas makin bertambah orang adoii semak aku tengok ramai beno org dalam kelas belajar xleh nk focus..ape laa sistem poli nie..menyakitkan hati betol..dalam satu kelas ade 47 org..nie pon PA kate nk tambah lg adoiiii...makin pening aku...nasib badan laa jawab eh...nak citer sikit pasal umah sewa aku nie..sem nie toh sien huai masok umah aku (tah betol ke x aku eja name die) hahaahaa..kurang laa sikit beban nk byar sewa umah..bulan pose nie jugak gua ajak die pose sama2..hahahha dier boleh ckp xtahan nk pose..pose sehari jew..hari lain bile ajak die xmo kakakkaka kelakar aku tngok die nie huhu,,perangai budak2 lain mmg mcm dulu laaa..cume yg xde dlm umah nie bob..sbb dier da tak mahu blaja da..rugi gile bob benti..bile bob xde sume budak2 kt umah nie rindu gak laa kt die..bob2 gua rindu luu bro bilonk lawat den kek poli nie..hahahaape lg nak citer xde kot tu jew laa buat mase nie..hahaha 
BOB YANG DIRINDUI RUMAH SEWA 611
ORANG YANG XMO POSE DA!! HAHA



No comments: