Tuesday, May 1, 2012

APA YANG AKAN KITA BUAT KALAU HARI INI HARI TERAKHIR KITA HIDUP???

semestinya kita tidak pernah terpikir jika hari ini hari terakhir kita hidup?? kita xboleh ramal bila kita akan mati. tetapi apa yang kamu semua akan buat kalau mengatahui hari ini hari mati anda..jika aku esok hari mati aku..aku cume akan menghabiskan masa bersama keluarga dan orang tersayang dan sahabat handai..sebab cuma sehari ini aku akan dapat melihat wajah2 mereka bersama aku sebelum aku mati..itu kalau aku mati pada esok hari..tapi kita cuma lah manusia tidak ada kuasa yang akan menentukan hari mati kita..dan kita juga harus terima takdir allah siapa yang akan pergi dahulu dari sisi kita..insyaallah selagi aku hidup aku akan mendoakan kebahagiaan rakan2 dan ahli keluarga aku..cuma renungan bersama..MATI ITU PASTI

No comments: