Monday, March 19, 2012

tahun 2012 xsangke aku da berumor 22 tahun



 haha tahun 2012 nie pada tanggal 19 mac 2012 laa kan umor aku sudah mencecah 22 tahun rase da tua pon ade..˘•˘=)) нɑɑ˘°˘нɑɑ˘°˘нɑɑ =))˘•˘=D  perasaan time birthday tahun nie biase jew  xrase sedih and xde happy sangat tp pada tahun nie aku berase bertuah birthday ak kali nie ak bersama org yg tersayang. hye babe thanks 4 everything and thanks come to my life sayang. I just want you to know what's ever come through I always be with u and love u sayang dan thanks sayang sebab awak nyanyikan lagu happy birthday kt saya that is so cute sayang. tak lupe jgak pada kawan-kawan yang wish birthday aku kt FB thanks banyak2 dan aku berharap korang doakan aku dalam sejahtera dan insyaallah ak akan mendoakan korang dalam sejahtera thanks a lot guy!! smile always be with you. ak da tua laaa!!!!!




No comments: